Alla inlägg den 22 september 2013

Av vicand - 22 september 2013 20:39

Idag har jag sjungit hos min sångpedagog, gick jätte bra. Denna gången så var jag i en kyrka, var helt annan akustik än ett litet rum. Jag har även passat min lillasyster idag med min kille- Vi spelade Vild Katten och lekte kurra gömma med henne. Lite senare sjöng jag karioke med henne. 


Igår så var jag och min kille på Väla och kollade glasögon på Smart Eyes. Vi var även inne i klädbutiker, hittade inget. Sista butiken vi var inne var på TG3, där hittade jag en hårborste och ett register. 

På hemvägen köpte vi godis på godisflygplanet, hade inte varit där på år. När jag stod vid kassan så såg jag att dem hade choklad sköldpadda, finns för det mesta bara utomlands.
På kvällen tittade vi på 27 dresses och åt godis och glass. 


Nu är sitter jag och övar på en de två låtarna som jag ska kunna om cirka fyra veckor :) 

 

Godiset från godisflygplanet. 

 

Choklad sköldpaddan. 








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards