Alla inlägg den 18 september 2013

Av vicand - 18 september 2013 19:26

Nu blir det äta varm macka. :) Snart blir det titta på IDOL, kul och se vilka som är kvar och se hur de utvecklas.

Idag har inte haft ont i benhinnorna, bara ont i fötterna. 

Imorgon ska jag jobba och fortsätta att städa. 

I övermorgon ska jag gå, springa och träffa min kille. 

På lördag ska jag tjocka mig med naturgodisxD 

På söndag ska jag till min sångpedagog, ska bli jätte roligt. 

 

Varm macka med äggröra och råkost. 

Av vicand - 18 september 2013 17:50

Har precis kommit hem, gick två km (brände på som en idiot) och sprang lite mer än 2 km. När jag började gå så var det uppehåll. När jag hade kommit 1 km så började det dugga. Efter 2,5 så började det ösa ner. Rundan tog 30 min. Ska stretcha och duscha snart. Därefter blir det äta och städa.

Tidgare idag har jag  jobbat, kapade smala sandpappersband, (gick minst en mil idag på jobbet). 

Till frukost på jobbet åt jag äggröra och grovt bröd med kalkonskinka och paprika. 

Mellanmål: En nektarin

Till lunch åt jag lasagne med grönsaker. 

Mellanmål: En banan.   

Frukost: Äggröra och grovt bröd med kalkonskinka och paprika.    

Lunch: Lasagne med grönsaker. 






Av vicand - 18 september 2013 05:57

Vaknade 5.30 idag, frös idag med :( Nu blir det äta lite yoghurt och musli.

Snart blir det åka till jobbet, ska kapa smalband idag så blir en massa tryckade för högern, se hur det går med benhinnorna.

När jag kommer hem blir det städa garderoben (hann bara med en liten del i förgår) och ut och springa. 

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards