Alla inlägg den 10 september 2013

Av vicand - 10 september 2013 21:30

Idag har jag jobbat, byggde lutande tornet i Pisa med sandpapper (la sandpapper omlott), blev jätte snett. Tog från högen och gjorde en ny hög. Slutresultatet blev en massa små sandpappershögar med olika färger och grovlekar. Arbetet har varit varierande exempelvis kapa, rulla sandpapper och packa om sandpapper. 

Frukost blev en fralla med äggröra på. 

Lunch blev fisk och potatis med sallad och skaldjursröra, var jätte gott. 

När jag kom hem la jag mig i sängen, vilje ej resa mig upp eftersom jag var as trött och bara ville sova. 

Cirka en timme senare powerwalkade jag till Team Sportia för att köpa löparskor. Jag hittade ett par sköna löparskor med dämpning. Egentligen skulle jag ha köpt nya för länge sen men har bara skjutit upp det. När jag gick ut ifrån butiken så känd jag mig nöjd med mitt köp. Ska prova att gå och springa lite inne för att se så dem sitter bra och är bekväma. 

När jag satt vid datorn och lyssnade på musik efter att jag hade kommit hem gick min lilla syster in och frågade om jag ville ha popcorn, fick en skål med popcorn :) 

Under tiden som jag tittade på IDOL så åt jag pannkaka med glass, hallon och blåbärssylt. 

Är jätte trött, blir att sova nu.

Godnatt :)   

Fisk och potatis med sallad och skaldjursröra

 

Löparskorna som jag köpte

 

Popcorn


 

Pannkaka med glass, hallon och blåbärssylt






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards