Alla inlägg den 9 september 2013

Av vicand - 9 september 2013 20:18

Lite innan Idol började så blev det en hamburgare med grovt bröd och grönsaker. 

 


Av vicand - 9 september 2013 17:15

Idag vaknade jag 5.40, var jätte trött. Började jobba 6.45, helt plötsligt så var klockan 8.45 (frukostrast).  

Till frukost åt jag en god macka med championstuvning, kalkonskinka, smält ost och paprika.

Mellanmål: Banan

Till lunch åt jag kycklingwok och pasta, var riktigt gott. 

Mellanmål: Clementin 

Till kvällsmat åt jag en kiwi, en halv banan och lite äggröra. 

Var sugen på glass så fick bli en kula vaniljglass med jordnötter som efterrätt. 

20.00 blir det att titta på IDOL. :) Tills dess ska jag ta det lugnt och fixa maten till imorgon.      

Frukosten som bestod av championstuvning, kalkonskinka, smält ost och paprika. 


     

Kvällsmaten   



  





Av vicand - 9 september 2013 00:15

Tjo! :) 

I fredags så tog jag det lugnt, solade lite och plockade upp på mitt rum.

Till kvällsmat åt jag fläskfilé, klyftpotatis, championstuvning och sallad. 

Lite senare blev det utgång med min tjejkompis, det var sjukt kul. Jag hade inte träffat henne på sjukt länge. 

I lördags var jag sjukt sugen på godis, blev en godispåse från Hergårdstoppen på kvällen. Jag hittade sura S som jag inte har ätit på sjukt länge, nostalgi. Senare på kvällen blev det att titta på filmen "When in Rome" och äta godis med min kille. Filmen var jätte rolig, en sjukt bra komedie. 

I dag så firades min lilla syster som fyllde 10 år. Det bjöds på kycklingwok och budapest tårta.

När släktingar och bekanta hade åkt hem så lyssnade jag på Legenden på Spotify.

På kvällen så spelade jag sjuan med födelsedagsbarnet. Eftersom vi bara var två så fick vi lägga ut en extra hög som vi tog från när vi inte kunde, annars hade vi vetat varandras kort.  

Nu måste jag sova, godnatt :) 

Här kommer bilderna:   

Kvällsmaten i fredags innan utgången. 


 

Godispåsen från Härgårdstoppen


 

Sura S 


     

Kycklingwok med pasta, en av mina favoriträtter. 


 

Budapest tårta 


 

MIn outfite på kalaset 

 

En blommig klänning från H&M




#spotify


Låten jag lyssnade på. 



Kortspelet sjuan   

 

Resultatet av Big Eyes från MAYBELLINE. Den förlänger ögonfransarna upptill och nertill ger den ett naturligt resultat. Andra saker som är bra med mascaran är att den är snabbtorkande, håller fransarna på plats, får ögonen att se större ut och den är inte dyr. 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards