Alla inlägg den 20 september 2013

Av vicand - 20 september 2013 17:00

Nu har jag precis duschat, använde en hårmask från Schwarzkopf, finns hos bland annat Bellbox. :) 

Ska städa snart.

Har hunnit med en del idag :) Jag har gått och sprungit med mamma, gick bra. När vi kom hem så åt vi och sen cyklade vi och hämtade vi min lillasyster vid skolan.

Har spelat sjuan med min mamma och min lillasyster, jag vann för det mesta. :) 

En runda hade jag makt över spelet, satt med två sjuor :) 

 

 

Hårmasken som jag använder när jag tvättar håret :)

Av vicand - 20 september 2013 08:25

Godmorgon, vaknade 08.00 (sovmorgon) efter att ha somnat om igen då syskonen höll låda 07.15 ,när dem skulle iväg. 

Nu sitter jag och äter yoghurt med musli, ett litet mål innan träningen. :) 

Ett tips lägg ej i plommon i yoghurt om det är vaniljyoghurt, blir beskt. Trodde det skulle vara super gott så jag gjorde det nyss. 

Inom en timme så ska jag powerwalka och springa med mamma, är taggad. 

Igår tittade jag på Hela Sverige Bakar då dem gjorde pajer, själv har jag aldrig gjort någon paj. 

Efter matlagningsprogrammet så var jag inte så trött så jag städade hela garderoben och plockade upp en hel del från golvet,  blev jätte trött (rena sömnpillret). 


Vad är detta för typ av blogg? 

Jag har fått frågan om detta är en matblogg, det är de inte. 

Jag älskar mat så det brukar bli många bilder på olika maträtter.  

Detta är en blogg där jag skriver om vad jag gör på dagarna ex. jobbar, tränar, äter och sjunger).  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards