Alla inlägg den 17 september 2013

Av vicand - 17 september 2013 20:15

Idag steg jag upp 04.50, frös jätte mycket. Började jobba 5.45, en hel timme tidare. :) 

Till frukost åt jag en halv pannkaka med kantarell stuvning, paprika och ost. 

Till lunch åt jag en pannkaka och en halv banan.

Till kvällsmat åt jag kina mat på Grand Samarkand. Efterråt så blev det lite shopping. 

Jag köpte tränningslinne, träningsbyxor och lite accessoarer.

När jag kom hem så satte jag mig datorn och slappade. :) Nu sitter jag och tittar på Idol, Elin var bäst :) 

 

Pannkaka med kanarell stuvning, paprika och ost. 


KIna mat på Grand Samarkand. 

 


North Bend träningslinne från Team Sportia.


 


Träningsbyxor från H&M. 


 

Hjärtörhängen från Cubus


 

Blåa pärlörhängen från Cubus


 

Svart hårmunk från Cubus. 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards