Alla inlägg den 19 september 2013

Av vicand - 19 september 2013 19:16

Har precis varit ute och plockat plommon från plommonträdet och ätit plommon.

Det blev att gå in på Team Sportia och kolla om de hade stegräknare, jag köpte en. Jag fick skjuts dit och gick hem :) 

När jag gick förbi platsen där jag brukar springa så kände jag att jag ville springa, höll plånboken i ena handen och Team Sportia påsen i andra handen. Då jag hade kommit hem så var suget fortfarande kvar så jag frågade om någon hemma ville ut och springa lite. Min lillasyster på 10 år och hennes kompis ville följa med, jag körde hårt med dem :) Först powerwalkade vi och sen sprang vi och sen powerwalkade vi igen, blev en runda på lite mer än 4 km (2 km löpning).

När vi kom hem så sa min lillasyster: du tog död på oss.

Nu ska jag äta och sen titta på IDOL.

Ha det bra :)     

Blodkorv, leverkorv, och tomat på macka, var första gången jag åt det. 

Plommon   

 

Stegräknaren som jag köpte. 


 


Påväg hem från Team Sportia. 


Av vicand - 19 september 2013 16:47

Nu har jag tagit helg :D 

Har jobbat idag, har kapat smala sandpapper hela dagen (gick någon mil) Lyssnade på musik i min ipod under tiden jag jobbade, så det blev lite roligare.

Frukost: Äggmacka med räkor och grönsaker till. 

Mellanmål: Nektarin 

Lunch: Köttgryta med pasta. 

Mellanmål: Nektarin. 

Mellanmål hemma: Jodnötter och torkade bananer. 

Nu sitter jag och sjunger med i låtar. Under dagen har jag funderar på att införskaffa mig en stegräknare. Kanske går till Team Sportia och kollar om dem har någon bra, börjar få ont i huvudet så blir kanske en annan dag. 

 

Frukost: Äggmacka med räkor och grönsaker till.      

Lunchen: Kötgryta med pasta.      

Mellanmål: Jordnötter och torkade bananer. 


Av vicand - 19 september 2013 05:50

Vaknade av klockradion som gick igång (är i rummet brevid) 04.50, en hel timme innan jag skulle gå upp. Varför inte bara gå upp och stänga av den? Istället för att väcka folk. Det tog as lång tid innan den var avstängd. Jag lyckades somna om till slut, vaknade av mitt arlarm 05.40 Kunde knappt öppna ögonen, kändes som jag hade sand i ögonen. Denna natten har jag drömt massa konstigt. Skönt att ha sovmorgon imorgon. :) 

Nu ska jag äta lite yoghurt och musli. 

Snart ska jag åka till jobbet.

Ha det gött :) 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards