Alla inlägg den 4 september 2013

Av vicand - 4 september 2013 12:31

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket mer än att äta frukost och sitta vid datorn. 

Har fått en envis förkyldning i halsen och näsan. 

Igår åt jag jätte god lasagne som mamma hade gjort. 

På kvällen var jag och hälsade på mormor som jag gör allt för sällan. Vi spelade kubb, spelade sjuan och fikade. Hon bjöd oss på stora hallon och blåbär. 

När jag kom hem så tittade jag på Idol. 

I förgår var jag på 15 års kalas, det var väldigt roligt. Vi åt hemmagjord smörgåstårta, prinsesstårta och olika sorters kakor. 

Förra veckan köpte jag en ny sorts mascara den var sjukt bra, ger jätte mycket volym. Det som är väldigt bra med mascaran är att det är två borstar, en till övre (puschup effekt) och en till nedre ögonfransar (liten borste ger lagom effekt). 

Här kommer bilderna :) 

 

Lasagne 


 

Min outfite inför 15 års kalaset


 

Hemmagjord smörgåstårta 


 

Olika sorterskakor på kalaset

 

Prinsesstårta på kalaset




 

Budapest hos mormor 


 


Från hallonbusken hos mormor :) 


 

Gigantiska blåbär :) 


     

Mascaran som jag köpte förra veckan som gav Pusch-Up effekt. Den heter Big Eyes och är från MAYBELLINE. 


 

Kängorna jag köpte på Skopunkten. 


















    

  


                 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards