Alla inlägg den 13 september 2013

Av vicand - 13 september 2013 23:19

Nu blir det snart utgång :)

Bild på resultatet av klippningen: 

    

Av vicand - 13 september 2013 20:57

Kom hem från Väla för en halv timme sedan. Jag hittade de djurmönstrade haremsbyxorna på H&M, köpte lite andra plagg med.

Har precis ätit lasagne.  

Nu ska jag städa lite på mitt rum och börja fixa mig. 


Lasagne med grönsaker 


Plaggen jag köpte på Väla: 

 

Ett rött linne från New Yorker 


 


Haremsbyxor från H&M  

Av vicand - 13 september 2013 16:45

Kom hem för någon timme sen. Är jätte nöjd med klippningen (kommer bilder på resultatet ikväll.)

Har haft väldigt roligt idag, inte varje dag man åker buss och träffar supersnälla frissörskan och hennes son. 

När jag kom hem var jag super trött, brukar bli det när jag åker buss så jag satte mig i solen en stund och laddade batterierna till ikväll.

Snart ska jag till Väla och shoppa lite, hoppas jag hittar ett par snygga djurmönstrade lösa byxor på H&M. Såg dem idag på H&M när jag väntade på den andra bussen som jag skulle ta. Det dumma var att byxorna ej fanns i min storlek, bara i helsvarta. 

Ikväll kommer min tjejkompis som jag ska ut med, ska bli super kul. :) 


Bilderna från igår :


Frukost: Grovt bröd, räkor, kalkonskinka, sallad och paprika. 

 

 

Lunch: Kyckling och spaghetti med grönsaker


Kvällsmat: 

     



Idag: 

Frukost: Macka med ägg 

Lunch 

 


   

Av vicand - 13 september 2013 08:47

Har för en stund sen kommit hem, har varit hos min kille. Om en stund ska jag åka och klippa mig. 

Mamma var snäll och gjorde en fralla som jag ska ha som lunch. 

Igår på jobbet så hörde jag en låt för tredje gången "What does the fox say". När jag hör låten så skrattar jag as mycket. Ni måste se musikvideon om ni inte har sett den, den är rolig. 

Arbetsdagen flöt på bra och gick fort. Jag fick kapa sandpapper på ett sätt som jag aldrig har gjort. Först drog jag ut bandet till 466 cm sen fick jag göra en markering på 66 cm och sen dra ut sandpappret till 2066cm. Jag fick göra så för att kapbordet ej var tillräckligt långt för att kapa längden 6066 cm. 

Var sjukt trött när jag kom hem men efter att ha ätit lite och duschat så kände jag mig mycket piggare. Kollade på tv hos min kille på kvällen, tittade bland annat på Kockarnas kamp. 

Dagen har varit väldigt lärorik och rolig. 

Kommer bilder sen :) måste gå nu. 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards