Alla inlägg den 11 september 2013

Av vicand - 11 september 2013 21:14

Blev varma mackor till kvällsmat, hade inte ätit det på ett bra tag.

Blev lite glass med mörk choklad som efterrätt.

Direkt efter Idol började en ny serie "halvvägs till himeln". Johan Glans är med i den så den borde ju vara rolig. :) 

Verkar vara en bra serie som jag kommer följa. 

Snart blir det sova. :) 


 

Varma mackor

 

Glass med mörk choklad 



Av vicand - 11 september 2013 17:00

Idag gick jag upp halv sex för att göra äggröran till frukosten. Kändes som jag hade sovit knappt någonting. 

Har varit trött hela dagen men dagen har flötit på bra, var lite stressigt på jobbet emellanåt. 

Frukosten var fralla med äggröra. 

Mellanmål : Banan

Lunch var fläskfilé, pasta med chillisås och grönsaker. 

Mellanmål: Banan 

När jag kom hem så satte jag igång datorn och bara slappade.  

Efter en stund började jag känna mig hungrig så jag åt lite jordnötter. 

Nu ikväll någon gång ska jag äta kvällsmat. 

20.00 ska jag titta på IDOL. 

Eftersom jag är jätte trött så blir det att sova tidigt ikväll.  

Imorgon ska jag jobba. 

På fredag ska jag klippa mig, städa mitt rum, träffa en tjejkompis och min kille, längtar :)  (Fullspäckad dag)  

Fralla med äggröra och sallad.   

Fläskfilé med pasta, grönsaker och sallad. 






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards