Alla inlägg den 15 september 2013

Av vicand - 15 september 2013 23:00

Tjo :) Nu har jag precis fotat jackan som jag har fått hem från Veromoda, är sjukt nöjd.:) Första vinterjackan som jag känner mig snygg i :) För en stund sen så fick jag en berlock av min lillasyster. Det var en kanin som satt i en hatt. 

Tidigare idag har jag varit på kalas med min kille hos hans syster och hennes kille. De bjöd på smörgåstårta och daimtårta. 

Igår var jag och min kille på marknad och köpte naturgodis, jag köpte även en berlock till min lillasyster.

På kvällen så grillade vi och kollade på The back up plan. 


     

Vinterjacka från Veromoda. 


     

Framsidan av jackan.   

Baksidan av jackan.


Berlocken jag fick av min lillasyster.  

 

Daimtårta


 

En bit diamtårta


 

Berlocken som jag köpte till min lillasyster på marknaden. '



 


Naturgodiset som jag köpte på marknaden. 

  

Grillningen 


 


Mys med älskling 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards