Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av vicand - 9 oktober 2013 09:15

 Sovmorgon 

Vaknade lite över sex, somnade om och sov till 07.50 :) 

Jag gick upp och började göra frukost, det blev havregrynsgröt med banan, stekt ägg och sallad.

 

 Dåliga vanor 

Igår bestämde jag mig för att äta nyttigt till lördag :) Om man äter något onyttigt i början av veckan så är det lätt att  fortsätta med det veckan ut och troligtvis få in det som en vana att äta onyttigt. 

 

 Huvudvärk  

Skulle ha hämtat mitt H&M paket igår men fick ont i huvudet så ska göra det idag istället. :)

Blev inte så mycket skrivande på personligt brev heller på grund av huvudvärken :( 

 

Nu ska jag fortsätt att skriva på ansökningar, ha det gött! :) 

 

Min frukost bestod av havregrynsgröt med banan, ägg och sallad. :) 

 

 







Ovido - Quiz & Flashcards