Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av vicand - 2 oktober 2013 22:00

Hade tänkt blogga nästan varje dag men blev inte riktigt så. Förra veckan hade jag fullt upp med jobbet, kapat smalband,varit sjukt trött. 


På fredagkvällen så firades min storasyster (hon fyllde 25 år). Hon bjöd på pasta sallad och semi freddo. Jag hade aldrig hört talas om semi freddo, det var väldigt gott. Det bestod av Nutella, ägg, socker, marängbottnar och vispgrädde ( som frusen glass), kommer bild på den. 

På lördagen så gjorde jag och min kille en semi freddo med chokladkräm i stället för nutella. 

På söndagen så var jag med min kille och på kvällen så åt vi pizza.

I måndags och igår har jag jobbat och tagit det lugnt. 

Imorgon är min sista dag på vikariatet, blir att leta jobb. 

Idag har jag jobbat, städat och träffat min kille. 

Hade nästan glömt att det var Bonde söker fru idag, tittade på det och åt en pannkaka med sylt och glass (kvällsmat). Kl 21.00 tittade jag på ett av mina favoritprogram Halvvägs till himlen. 

Nu ska jag sova, Godnatt :) 



Ovido - Quiz & Flashcards