Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av vicand - 4 oktober 2013 12:17

När jag städade så kom jag på att jag kunde sätta upp håret i en snurrighästsvans utan lassot. :) 

Resultatet blev så här :)   

Av vicand - 4 oktober 2013 11:30

Idag gick jag upp 7.30, sovmorgon för mig. 

Till frukost åt jag bland annat stekt ägg, var första gången jag stekte ett ägg med rinnig äggula.

Det översta på gulan var rinnig och mitten var ej det, lyckades så där. Nästa gång jag steker ägg ska jag steka på låg temperatur, lär få bättre resultat då. :) 

När jag var mätt och glad så började jag städa vilket innebar att få ordning på kvitton och papper. satte in dem i en pärm. 


Igår var sista dagen på vikariatet, så blir att söka jobb igen. 


När jag kom hem från jobbet igår så hade jag massa energi, började städa och organisera kvitton som jag satte in i en pärm. 

Kl 20.00 tittade jag på kockarnas kamp. Det var jätte roligt att titta på när dem plockade en fasan, kan ej vara lätt att göra det under press. En timme senare tittade jag på Hela Sverige bakar, bakade olika sorters bröd. 

Vid kl 22.00, innan det hade slutat var jag sjukt trött och höll på att somna. Gick och la mig en liten stund efter :) 


I början av vecka så var jag på Väla, köpte bara ett hårlasso som man använder till att göra en snurrig hästsvans. Eftersom jag har tjockt och långt hår så behöver jag ett lasso med stor ögla för att allt hår ska följa med. Jag trodde det var en stör ögla jag hade köpt. Det visade sig att det var ett litet, det får bli att kolla efter ett sådant på Väla på lördag då jag ändå ska dit (göra en grundlig synundersökning på Smart Eyes). :) När jag betalde så fick jag i alla fall ett häfte med 15 olika frisyrer, den kommer jag använda jätte mycket :D 


I tisdags så hämtade jag ut ett H&M paket, kommer bilder på det sen. :)


Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum, så det blir välorganiserat och skinande rent. 

 

Frukosten :) 

 

Programmet jag tittade på igår. 


 

Häftet som jag fick på Glitter då jag köpte hårlassot. 



  






Ovido - Quiz & Flashcards